En kaffeprat med markedskonsulent Audun Hamre

SMAKmagasinet har tatt en prat med markedskonsultene i ASKO Servering. Denne gangen er det Audun Hamre i ASKO Oppland som står for tur!

Hva er det viktigste du bidrar med i jobben som konsulent?
– Noe av det viktigste jeg gjør, er å stille med veiledning og komme med gode råd. I tillegg bidrar jeg til å skape verdi for kundene ved å hjelpe med de utfordringene som dukker opp. Jeg jobber også flittig med at kundene skal få gode rutiner for både bestilling og mottak av varer, bidrar med oppfølging av avtaler, og jobber for å bevisstgjøre kundene om lønnsomhet. Jeg kan også gi opplæring i bruk av askoservering.no, et verktøy som det er viktig at kundene våre er godt kjent med!

Hva synes du er det beste med å jobbe som markedskonsulent?
– Det jeg liker best er nok at det er varierte arbeidsoppgaver – ingen dag er lik! Jeg trives veldig godt med å ha god kontakt med kundene og markedet som ASKO Servering dekker i mitt område. Samtidig er det supert å ha daglig kontakt med bransjefolk og fagfolk, både ved å dra på besøk og å delta på messer, for å fremme alt rundt mat og drikke som kan fremskaffes i Norge.

Har du en god kundehistorie?
– De beste kundehistoriene for meg er når jeg er på kundebesøk og kan tydeliggjøre fordeler og avtaler som kundene har, og ser at kunden har nytte av besøket. Det er i tillegg svært hyggelig å være en samarbeidspartner og problemløser, og ikke bare en leverandør!

–––––

Hold deg oppdatert! Klikk her for å få nyhetsbrev fra SMAKmagasinet.

ANNONSE