Innovasjon og god drift karakteriserer de nominerte

+
Årets kunde 2017 ble Lucky Bowl, her representert av Rune Skandsen (til venstre) og Eimund Tharaldsen.

Tradisjonen tro skal «Årets kunde» kåres på NorgesGruppens og ASKOs kunde- og leverandørsamling i begynnelsen av januar.

De tre nominerte til denne høythengende prisen er nå klare, og disse er Gastro Catering, Reiselivsselskapet 62°NORD og Sommarøy Arctic Hotel Tromsø.

10., 11. og 12. desember publiserer vi presentasjoner av de nominerte her på SMAKmagasinet.no, så følg med!

Kriterier for prisen

kriteriene for prisen legges det vekt på at de aktuelle kandidatene skal ha utmerket seg på ett eller flere områder når det gjelder god utvikling og vekst, at de er et samlings-punkt i nærområdet, og at virksomheten preges av innovasjon og er opptatt av bærekraft. Videre vektlegges det at kandidatene har en høy lojalitet til avtaler, og gode systemer og rutiner for innkjøp.

Aktuelle kandidater til prisen foreslås av de enkelte ASKO-selskapene. På bakgrunn av disse forslagene nominerer en jury tre finalister. En av de tre kåres som vinner på KLD-samlingen.

Omfattende arbeid

Det er et omfattende arbeid som ligger bak kåringen av «Årets kunde». I utgangspunktet skal det velges kandidater fra ASKOs mer enn 14 000 kunder. De nominerte som plukkes ut fra denne kundemassen, vil deretter bli vurdert av en jury fra ASKO Norges ledergruppe. 

 

ANNONSE