En kaffeprat med markedskonsulent Kari Olsen

SMAKmagasinet har besøkt ASKO HEDMARK, og har tatt en kaffeprat med markedskonsulent Kari Olsen.

Hva er det viktigste du bidrar med i jobben som konsulent?
– Det er flere ting som er viktig. Ikke bare er vi kundens forlengende arm inn mot ASKO, men vi gjør også ASKO nært. Selv om det er et stort selskap, er vi ute hos kundene og bygger personlige relasjoner med dem. Jeg er en rådgiver og en samarbeidspartner for kunden, og jeg bidrar til å personliggjøre ASKO. 

Hva synes du er det beste med å jobbe som markedskonsulent?
– Det beste er selvsagt alle de fine kundene vi har der ute! Det er kjempegøy å jobbe med dem. Vi har også en veldig variert kundebase, og det er utrolig ålreit. Det gjør også at arbeidsoppgavene er svært varierte, noe jeg trives godt med.

Har du en god kundehistorie?
– Jeg har ingen spesifikk kundehistorie, men generelt er det veldig hyggelig når kunder gir god tilbakemelding, og uttrykker at de føler å bli sett. Det viser at det vi gjør er viktig for dem, og det er en ordentlig godfølelse når kundene blir glade når vi kommer på besøk. Noe som er viktig for oss å huske på, er jo at kundene er hos oss fordi de ønsker å være hos oss. Det mener jeg er viktig å ikke ta som en selvfølge.

–––––

Hold deg oppdatert! Klikk her for å få nyhetsbrev fra SMAKmagasinet.

ANNONSE