Eureca engros fortsetter konseptet Gul uke

+
Eureca ønsker å løfte frem leverandører med gode historier.

Den store handleuken, Black Week, er like rundt hjørnet. Det som startet som én dag har blitt til en hel uke, og de største aktørene kommer med tilbud etter tilbud for å utkonkurrere hverandre.

I fjor gikk Eureca imot strømmen, og lanserte Gul uke. Nå fortsetter de konseptet, hvor de trekker frem noen av aktørene de samarbeider med. På den måten flytter Eureca fokuset vekk fra rabatter og tilbud, og over til sine små og mellomstore leverandører og deres historie.

Formidler leverandørenes historier

I fjor sa Jens Petter Seljebu, markedssjef i Eureca, at ”gult er kult.” Det er det fortsatt. Gul er en farge som man ofte forbinder med glede, og det er nettopp det Eureca vil spre med Gul uke-konseptet.

– I vår jobb møter vi mange flotte leverandører som ikke får like mye publisitet som de største aktørene. Det ønsker vi å gjøre noe med, for det er så mange flotte historier der ute. Det er viktig for oss å få formidlet disse historiene videre. Vi ønsker å vise frem noen av de flotte leverandørene vi jobber sammen med, forteller Seljebu.

Bærekraftig produksjon og lokal og økologisk mat

Mange av selskapene Eureca jobber med, bygger på tradisjonsrike og spennende bakgrunner. Samtidig er bærekraftig produksjon, og lokal og økologisk mat i vinden. Å trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet, er derfor en viktig kontrast til det store forbruket under Black Week.

Gjennom hele uken vil Eureca introdusere blant annet spennende sunne energidrikker, økologisk kylling, og premium drikker for de som ikke drikker alkohol. Følg med på Eureca engros sin Facebook-side for å få med deg de fantastiske historiene.

ANNONSE