En kaffeprat med markedskonsulent Cecilie Johansen Sandåker

Før jul var SMAKmagasinet på besøk hos ASKO ADGER, hvor vi tok en prat med deres markedskonsulenter. En av dem er Cecilie Johansen Sandåker.

– Hva er det viktigste du bidrar med i jobben som konsulent?
– Det viktigste jeg bidrar med, er å være et bindeledd mellom ASKO Servering og kundene. Jeg lytter til kundene, og hører på deres ønsker og behov. I tillegg er jeg en som kundene kan stole på. Dette skaper trygghet og lønnsomhet for både kundene og ASKO Servering. Jeg rekker ikke alltid å besøke alle kundene like ofte som jeg ønsker, men jeg prøver å alltid være tilgjengelig. Jeg vet at det for mange kunder kan haste med hjelp i en hektisk hverdag. Her nede på Sørlandet har vi jo sesongkunder på fjellet om vinteren og ekstremt mange om sommeren, og da er det gjerne som en eksplosjon. Da gjelder det å være på ballen, og innimellom blir det også personlige leveranser til kundene for å få det til å gå rundt.

– Hva synes du er det beste med å jobbe som markedskonsulent?
– Jeg er veldig takknemlig for jobben min! Ingen dag er lik, og jobben til en markedskonsulent er ofte ute hos kundene. Jeg synes det er utrolig stas å se alle kremmerne som lykkes! Det at vi bistår og hjelper så mange forskjellige typer kunder er stor stas, og det samme er samarbeidet vi har med alle de fantastiske leverandørene våre. Jeg er heldig som har fått vært med på denne reisen en god stund nå!

– Har du en god kundehistorie?
– Det er vanskelig å trekke fram kun én kundehistorie. Men jeg blir skikkelig stolt av hva vi sammen i ASKO AGDER klarer å få til for kundene våre. Hele ASKO AGDER er et utrolig godt team. Enten det er å levere 200 ekstra fat med øl til en kunde i påskeferien, levere ut varer med båt til kunder om sommeren eller en endring av tidsvindu under Arendalsuken, så er det bare JA å få av alle!

ANNONSE