På tide å bli mer synlig på nett?

+
Katz´s delicatessen i New York jobber målbevisst med synlighet på nett. Med over 250 000 følgere på FB gir det mange positive ringvirkninger.

Får din virksomhet den oppmerksomheten dere fortjener i sosiale medier? Er det et mål å øke synligheten og med det skape en større effekt av markedsføringen? Økt synlighet og nye grep vil ofte bidra til høyere omsetning og bedre kundetilstrømning!

Det er mange grunner til å tenke over hvilken strategi man velger for økt synlighet i sosiale medier. Nå tilbyr KIT-akademiet et kurs som gir mange gode tips og råd om hva du kan gjøre – både for å legge opp til en mediestrategi som er tilpasset din virksomhet og hvilke konkrete aktiviteter det kan være lurt å gjennomføre.

Praktisk workshop

Over 80 % av den norske befolkningen er daglig aktive på ulike digitale plattformer. Kurset ser nærmere på disse plattformene og hva som kjennetegner dem. Vi ser nærmere på hva som er god innholdsproduksjon og vi skal også behandle bruk av bilder og video. Og hvilke målgrupper er det vi ønsker å nå? Har vi innhold som er tilpasset de vi ønsker å kommunisere med?

Bli med!

Det er med andre ord masse spennende på dette kurset som gjennomføres 30. mai! Kursholder er Malin Nygård Gjerde som til daglig jobber med synlighet på sosiale medier for små og store virksomheter.

 Meld deg på på kitakademiet.no.

–––––

Hold deg oppdatert! Klikk her for å få nyhetsbrev fra SMAKmagasinet.

ANNONSE