Gul uke hos Eureca

+
Eureca ønsker å løfte frem enkelte av sine leverandører under "Gul uke". Heidalmeieriet er en av disse.

Den store handleuken, Black Week er igang. Det som startet som én dag har blitt til en hel uke, og de største aktørene kommer med tilbud etter tilbud for å utkonkurrere hverandre.

De siste to årene har Eureca gått mot strømmen med konseptet Gul uke. Også i år ønsker de å fortsette konseptet hvor de trekker frem noen av aktørene de samarbeider med. På den måten flytter Eureca fokuset vekk fra rabatter og tilbud, og over til sine små og mellomstore leverandører og deres historie.

Gjør den «sorte» uken gul

Gul er en farge som man ofte forbinder med glede, og det er nettopp det Eureca vil spre med Gul uke-konseptet. «I vår jobb møter vi mange flotte leverandører som forsvinner i skyggen av de store aktørene. Det ønsker vi å gjøre noe med, for det er så mange flotte historier der ute. Det er viktig for oss å få formidlet disse historiene videre.» forteller Jens Petter Seljebu, markedssjef i Eureca.

Mange av selskapene Eureca jobber med bygger på tradisjonsrike og spennende bakgrunner. Samtidig er bærekraftig produksjon, og lokal og økologisk mat i vinden. Å trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet er derfor en viktig kontrast til det store forbruket under Black Week. Gjennom hele uken vil Eureca introdusere oss for prisvinnende mat- og drikkevarer laget med kortreiste råvarer av ypperste sort. Følg med på Eureca Engros sin facebook-side for å få med deg de fantastiske historiene.

ANNONSE