Eureca har åpnet

+
Eureca-gjengen feiret åpningen med kake!

Den 10/10 kl. 10:10 lanserte Eureca sin netthandel. Dette er enn nysatsning i HORECA-markedet, som skal levere fleksible leveranser innen 6 timer. Den offisielle markeringen av lanseringen blir 17. november.

– Alle involverte har jobbet på spreng, og vi har fått på plass dataløsninger som vil gjøre oss i stand til å levere et godt produkt tilpasset kundenes behov, fremhevet Ida Juliane Havnås, daglig leder i Eureca AS.

Stor fleksibilitet

– Det er tre år siden vi hadde det første møtet om etableringen av et grossistselskap tilpasset kunder med behov for større fleksibilitet – bl.a. når det gjelder leveringstidspunkter og pakningsstørrelser. Målet var at alle prosessene skulle bygges opp veldig fleksibelt slik at vi kunne tilby løsninger etter kundens behov, forteller Havnås.

Høyt tempo

– 9. januar i år ble det bestemt å opprette selskapet, 30.mars ble det registrert i Brønnøysund og 1. juni startet vi å ansette folk. Det har vært en hektisk oppstartsperiode, og vi gleder oss veldig til å få teste ut systemene, sier Havnås.

Fantastisk reise

– Etableringen av Eureca har vært en fantastisk reise. Det hele startet som et logistikkprosjekt, og er nå gått over til å bli et markedsprosjekt. Alle som har vært involvert i dette har gjort en fantastisk innsats, understreket styreformann Stig W. Jørgensen.

– Når alle de praktiske utfordringene rundt denne etableringen er på plass, starter arbeidet med å etablere seg i markedet. Eureca har fått på plass en god gjeng med dedikerte folk som jeg er sikker på vil bidra til at man når de målene som er satt, fremhevet Jørgensen.

ANNONSE